Kisah Saya, Ezcema dan Vivix

Assalamualaikum..

  Hari ni saya nak kongsikan bagaimana Vivix membantu masalah ezcema saya. Sedari kecil memang saya mempunyai ezcema. Saya ingat lagi dulu pantang untuk saya makan makanan laut, ayam, telur, maka badan saya akan mula gatal. Itu tidak termasuk lagi bila kulit terkena habuk, satu badan boleh mengalami kegatalan kulit. Keadaan ini berterusan sehingga sekarang. Boleh katakan, saya ni memang kena pantang makan untuk elak ezcema.

  Setiap kali bila badan terasa gatal akibat ezcema, saya hanya sapukan krim steroid yang boleh didapati dari farmasi dan ini menyebabkan kulit saya semakin menipis. Ezcema akan hilang seketika, tetapi jika saya pantang makan ezcema akan kembali.



  Sehinggalah saya mencuba set elergi dari Shaklee iaitu vitamin B, vitamin C dan juga Alfalfa. Alhamdulillah, nampak lah perubahan pada ezcema saya pada masa tu. Makin beransur pulih, tapi saya masih juga kena jaga pemakanan saya. Sampai satu peringkat, saya tak mau lagi fikir untuk menjaga pantang pemakanan, saya buat keputusan untuk mengambil Vivix kerana Vivix ini merupakan satu-satunya suplemen yang mampu menembusi DNA kita untuk memberi kesihatan maksimum pada tubuh.

  Dengan Vivix, kesannya agak berbeza sedikit. Saya dapat rasakan bila saya makan makanan yang buat saya elergik, rasa gatal akibat ezcema tu tidak ada lagi. Bahkan setelah mengamalkan Vivix, saya langsung tidak mengalami kegatalan kulit akibat ezcema. Nak makan seafood, memang tidak ada masalah lagi. Kulit pun terasa lebih lembab dengan kombinasi pengambilan Vivix dan vitamin C. Rasa macam tak percaya, setelah berpuluh tahun mempunyai ezcema, Vivix akhirnya membantu saya bebas dari ezcema.

  Sekarang saya konsisten mengamalkan Vivix. Bukan semata-mata kerana Vivix membantu saya bebas dari ezcema, Vivix juga memberikan kesihatan maksimum pada diri saya. Vivix membantu saya mengawal selera makan dalam proses saya berdiet, Vivix mampu mencantikkan kulit, dan Vivix memberikan kecergasan pada saya untuk meneruskan aktiviti harian saya.


  Anda mempunyai masalah kesihatan yang anda fikir takde penyelesaiannya? Vivix adalah satu ikhtiar. Boleh hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai promosi Vivix bulan ni ye.


Salam Sayang













**  These statement has not been evaluated by Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, prevent or cure any disease.

0 comments:

Post a Comment