Sering Letih dan Lesu? Vitalea Boleh Membantu

Assalamualaikum..

  Pernah rasa tak, kita dah cukup tidur, sarapan dah makan tapi badan tetap letih dan lesu? Pagi-pagi masuk kerja patutnya segar bugar tapi asyik menguap je. Rasa nak tidur balik pun ada. Nak tahu kenapa tak?



  Ada kalanya kita rasa bahawa kita sudah cukup mendapat nutrien daripada pemakanan harian kita jadi kita rasa itu sudah cukup untuk memulakan hari kita. Namun keperluan badan masing-masing tak sama. Mungkin ada nutrisi yang badan kita masih perlukan tetapi kita tak perolehi dari pemakanan harian kita. Jadi bagaimana mendapatkan nutrisi yang lengkap bagi memulakan aktiviti harian kita.

  Vita-Lea Shaklee adalah solusinya. Vita-Lea mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang dapat menyokong kekurangan nutrisi dalam tubuh. Pengambilan 2 biji Vita-Lea sehari bersamaan 40 jenis lauk!! bayangkan kita makan 40 jenis lauk, pasti dah dapat macam-macam nutrin kan? Bezanya Vita-Lea ni merupakan 'lauk' yang sihat untuk kita ambil.

  Selain memberikan tenaga dan kecergasan, Vita-Lea juga:
  • Melengkapkan nutrisi tubuh yang tidak kita perolehi dari pemakanan harian
  • Meningkatkan metabolisma tubuh
  • Melindungi organ
  • Elemen penting dalam sel tubuh

Nak tau apa beza Vita-Lea Shaklee dengan multivitamin yang lain? Boleh rujuk pada entri saya yang INI ye.


Salam Sayang,




**  These statement has not been evaluated by Food and Drug Administration.  These product are not intended to diagnose, treat, prevent or cure any disease. 

0 comments:

Post a Comment