Cantik dan Menawan Dengan Shaklee

Assalamualaikum..

  Saya sangat suka menggunakan produk kecantikan yang berunsurkan semulajadi. Paling utama, ia bukan saja produk yang menfokuskan untuk cantik semata-mata, ia juga adalah produk yang memberikan saya kesan kesihatan dalaman dan luaran. Saya temui produk ini apabila saya mengenali Shaklee.

  Sewaktu saya mula mengenali Shaklee pada tahun 2012, saya hanya mengambil Vitamin C, ESP dan Alfalfa sahaja. Ada juga ambil Lecithin dan Omega untuk menguruskan badan. Cuma pada ketika tu, takde rasa nak consume vitamin kecantikan secara konsisten. Boleh rujuk SINI untuk testimoni ye

  Bermula pada tahun 2013, saya mula ambil Vitamin E dan juga GLA. Vitamin E ni sangat bagus untuk menghilangkan parut jerawat. Saya mengambil GLA untuk mengatasi masalah period pain yang sering saya dapat setiap kali period. Alhamdulillah berkat pengambilan GLA sehingga kini, takde lagi masalah period pain setiap bulan. Satu lagi, kedua-dua vitamin ini sangat bagus untuk kesihatan kulit kerana GLA membantu memperbaiki hormon yang mengakibatkan jerawat manakala vitamin E membantu mengatasi masalah kulit kering. Testimoni Disini

  Tahun 2014 dan 2015 alhamdulillah, saya mula top up vitamin kecantikan dengan vitamin Shaklee yang lain. Selepas vitamin C, E, GLA, ESP, saya mula ambil vitamin A iaitu Carotomax, Kolagen dan juga Vivix Shaklee. Usia semakin meningkat, pandangan pun makin kurang jelas, terutamanya saya ni jenis rabun malam..jadi vitamin Carotomax membantu masalah rabun malam dan ia juga sangat baik untuk kecantikan kulit. (Testimoni Kolagen)

  Siapa yang tak kenal dengan Vivix?? Dikalangan peminat vitamin Shaklee, Vivix memang antara vitamin yang dikenali bukan saja untuk penyakit, malah untuk kecantikan. Khasiat Vivix itu sendiri membantu melambatkan proses penuaan dan. Kolagen pula membantu untuk mengurangkan pigmentasi kulit dan mengurangkan kedutan kulit. Kombinasi Vivix dan Kolagen memang sangat2 awesome sebab Kolagen melembabkan kulit, Vivix pula membantu kulit untuk kelihatan lebih muda dari usia sebenar. Testimoni Vivix disini ye

  Banyaknya vitamin kecantikan ni kan? Sebenarnya untung beli vitamin ni, sebab vitamin ni bukan saja bagus untuk kecantikan, ia juga bagus untuk kesihatan menyeluruh..sebab itu lah saya sangat sukakan produk Shaklee..ia umpama 1 vitamin 1000 manafaat.

  Nak cantik dan menawan dengan Shaklee juga? Anda boleh hubungi saya di 0193937880 dibawah untuk konsultasi produk.




Salam Sayang,



**  These statement has not been evaluated by Food and Drug Administration.  These product are not intended to diagnose, treat, prevent or cure any disease. 







0 comments:

Post a Comment