Resdung?? Vitamin C Shaklee Kan Ada!!!

Assalamualaikum..

  Saya dari dulu lagi merupakan penghidap resdung. Agak siksa juga menghidap resdung ni sebab semua makanan perlu pantang. Bukan takat makanan, kadang kalau persekitaran yang kotor, kawasan berabuk pun boleh menyebabkan resdung.

  Apa sebenarnya resdung ni? Resdung ni adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai penyakit hidung. Punca utama adalah akibat jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga hidung. Bila seseorang itu resdung, dia akan merasa gatal-gatal pada muka, hidung berhingus atau tersumbat, sakit kepala terutama di pipi malah untuk penghidap resdung yang kronik, mungkin mengalami masalah jerawat yang kronik.

  Kalau dulu, nak rawat resdung, jenuh juga pergi berubat. Lagi-lagi dengan rawatan tradisional macam guna asap untuk membunuh bakteria tu. Pernah juga cuba kaedah tu, tapi saya tak tahan sebab rasa asap dalam hidung tu sangat menyengat, sudahnya memang tak cuba lagi rawatan tu, cuma kawal makan je.

  Tapi semenjak kenal dengan Vitamin C Shaklee ni, tak pernah lagi nak pantang makan macam dulu. Kalau agak-agak nak makan makanan gatal macam udang, kerang dan sotong, biasa saya akan telan dulu Vitamin C Shaklee. Alhamdulillah, memang takde rasa gatal-gatal or bersin-bersin. Kalau time mengemas rumah, memang da jangka akan bersin-bersin dan gatal sebab habuk, saya akan cepat-cepat telan Vitamin C 2biji untuk mengelakkan resdung.

  Ramai yang mengamalkan vitamin C untuk resdung. Alhamdulillah, ramai juga yang sembuh sepenuhnya dengan mengamalkan pengambilan vitamin C secara konsisten. Cuba tengok testimoni ni..
 





  Vitamin C ni selain daripada membantu merawat resdung, ia juga meningkatkan sistem imun tubuh. Yang mana nak kulit cantik cerah tu, ambil la vitamin C. Boleh katakan sebotol vitamin C ni boleh banyak faedahnya, bukan saja untuk resdung, ia meningkatkan sistem imun dan juga sebagai suplemen kecantikan.

  Satu botol vitamin C ada 180 tablets. Tahan untuk 6 BULAN!! Harga pula tak sampai pun RM100. Nak try vitamin C? Hubungi saya ye

Salam Sayang,



**  These statement has not been evaluated by Food and Drug Administration.  These product are not intended to diagnose, treat, prevent or cure any disease. 






0 comments:

Post a Comment