Hadiahkan Suplemen Untuk Ibubapa Anda..

Assalamualaikum..



  Dalam pada membantu orang lain untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik, insan yang paling utama untuk kita jaga dan berikan suplemen adalah ibubapa kita sendiri. Maklumlah, mereka yang bersusah payah menjaga kita dari kecil, bila kita dah dewasa, mampu mencari duit sendiri, tak salah melabur untuk kesihatan orang tua kita kan?

  Banyak suplemen yang sesuai diberikan untuk ibubapa kita. Ia bergantung pada tahap kesihatan mereka. Apabila usia meningkat, risiko untuk mendapat penyakit memang tinggi. Ramai ibubapa apabila meningkat tua mengalami masalah seperti diabetes, sakit jantung, gout, tekanan darah tinggi dan beberapa lagi penyakit lain. Justeru, anda boleh berikan beberapa pilihan suplemen untuk mereka.

Vivix
Vivix antara suplemen yang paling common diberikan untuk ibubapa. Dalam kes ini, kebanyakan memberikan Vivix kepada ibubapa untuk mengurangkan masalah diabetes. Ada juga yang memberikan Vivix untuk masalah jantung dan penyakit kronik yang lain


Ostematrix
Ostematrix ni merupakan kalsium. Apabila usia meningkat, kalsium dalam tubuh semakin kurang. Jadi potensi untuk mendapat Osteoporosis juga amat tinggi. Selain itu, Ostematrix membantu dalam mengatasi masalah sakit-sakit badan atau kebas-kebas anggota badan terutamanya kaki dan tangan. Ostematrix juga membantu mereka mendapat tidur yang lebih lena dan rehat yang cukup


Omega Guard
Tekanan darah tinggi dan masalah kolestrol pun agak sinonim dengan ibubapa kan? Macam keluarga saya sendiri, tekanan darah tinggi ni dah jadi penyakit keturunan. Jadi untuk early prevention pada strok dan penyakit jantung lain, berikan lah Omega Guard pada ibubapa anda. Omega ni sangat sesuai juga diberikan untuk pesakit gout. Jadi boleh katakan, satu botol ni banyak fungsi dia untuk kesihatan ibubapa anda.


AJHT
Advance Joint Health Tablet pun menjadi pilihan untuk diberikan kepada ibubapa. Kebiasaan orang yang dah berusia, keupayaan tulang rawan mereka untuk bergerak seperti biasa menjadi kurang. AJHT membantu memberikan pelincir kepada tulang rawan yang telah haus bagi melancarkan pergerakan mereka.



  Sebenarnya, ini cuma sebahagian je suplemen yang saya boleh cadangkan untuk diberikan kepada ibubapa kita. Banyak pilihan lain yang boleh kita bagi, bergantung pada tahap kesihatan mereka juga. Jika anda masih tak pasti, apa suplemen sesuai untuk mereka, boleh hubungi saya dan saya akan berikan cadangan suplemen apa yang sesuai untuk mereka. Setiap pembelian produk dari saya, anda akan mendapat konsultasi pemakanan produk dan kesihatan percuma dari saya.


Salam Sayang,







**  These statement has not been evaluated by Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat, prevent or cure any disease.


0 comments:

Post a comment