Cantik Secara Semulajadi Dengan Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum..

  Memiliki wajah yang cantik, gebu, mulus dan anjal adalah idaman kaum hawa. Eh, bukan wanita je, sekarang ni kaum adam pun memang menjaga kecantikan kulit wajah. Tapi mungkin takde lah macam wanita yang nak nampak gebu tu, cukup sekadar kulit wajah bersih dan bebas dari jerawat.

  Untuk saya sendiri, saya memang minat dengan Set Kecantikan Shaklee, malah sejak mengenali Shaklee saya tak ambil produk kecantikan lain selain Shaklee. Bagi saya, produk Shaklee ni umpama satu produk tapi pelbagai fungsi. Untuk cantik boleh, untuk sihat boleh, untuk kurus boleh, macam-macam pun boleh.

  Okay berbalik kepada set kecantikan kulit Shaklee ni, apa yang ada dalam set ni?

Vitamin E
  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
  • Sebagai vitamin antioksidan yang melindungi kulit
  • Meransang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang akan membantu menjaga kelenturan, keanjalan dan kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
  • merupakan vitamin anti stres yang boleh mengelakkan jerawat
  • memastikan kesihatan fungsi saraf
  • B is for beauty..vitamin B memberi kesan glowing pada wajah 
  • penting dalam penghasilan sel baru
  • membantu mengurangkan kesan kitam akibat sel kulit yang mati
  • melembabkan kulit
  • mencerahkan kulit dengan masker ESP
Kombinasi Vitamin E, C, B dan ESP akan
  • mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus pada kulit
  • melambatkan penuaan
  • kulit akan lebih anjal
  • mencerahkan kulit
  • mengurangkan parut jerawat
  • menjadikan kulit lebih cerah secara semulajadi
  Ramai yang berjaya mendapatkan kulit yang cantik mulus dengan set ini. Apa kata mereka tentang set kulit Shaklee ini.

kulit makin licin

kulit kurang berminyak 

Kulit makin cerah dan tak ada masalah jerawat 

Jerawat dan parut jerawat berkurangan 

Natural Beauty with Vitamin E and C



Salam Sayang







**  These statement has not been evaluated by Food and Drug Administration.  These product are not intended to diagnose, treat, prevent or cure any disease.



0 comments:

Post a comment