Testimoni Omega Guard : Kurangkan Masalah Batuk dan Asma

Assalamualaikum..

  Teringat few weeks back..masa tu negara kita menghadapi masalah jerebu. Masa tu nak bawak anak keluar pun risau sebab takut nanti jerebu memberi kesan kepada anak.

  Nak jadikan cerita, hari sabtu memang masa untuk saya bawa Amna ke taman tasik. Tengok keadaan cuaca pun nampak cerah je dari biasa. Takdelah teruk jerebunya. So, pada pendapat saya, should be okay kalau saya bawa Amna pergi playground.

  Dalam pada saya duduk dengan sorang ibu sambil lihat Amna main, saja la borak-borak dengan ibu tersebut tentang keadaan jerebu. Yelah..siapalah tak risau kan dalam keadaan cuaca macam ni, apa tah lagi bila anak ada asma..takut nanti beri kesan pada anak pula.

  Dari soal jerebu, kami bincang pasal kesihatan anak, tentang batuk, kahak, tentang asma. Saya perkenalkan lah ibu ni dengan Omega Guard Shaklee. Terangkan pada dia tentang khasiat Omega, dan alhamdulillah, ibu ni setuju nak cuba Omega Shaklee sebagai alternatif untuk meningkatkan kesihatan anak dia.

  Yang buat saya gembira..setelah pengambilan 2 minggu Omega Shaklee..ini adalah feedback ibu tersebut:


  Syukur alhamdulillah..Omega membantu masalah asma anak beliau. Bukan saja omega ini baik untuk kesihatan anak..Omega juga membantu mengurangkan masalah kolestrol. Jadi boleh disimpulkan omega ni bukan saja sesuai untuk kanak-kanak, orang dewasa pun boleh ambil omega untuk kesihatan diri. Untuk lebih testimoni Omega boleh klik DISINI ye

  Jadi jika anda ada anak menghidap asma atau anak kerap batuk, Omega adalah alternatif yang boleh diberikan pada anak anda. Omega bukan ubat ye..ia cuma suplemen yang kita boleh ikhtiarkan untuk kesihatan anak..selebihnya kita serahkan pada Allah..


  Salam Sayang








** This statement has not been evaluated by Food and Drug Administration. These product are not intend to diagnose, treat, prevent or cure any disease. 










0 comments:

Post a comment