Angin Dalam Badan? Legakannya Dengan Peppermint Ginger Plus


Assalamualaikum, 

  Hujung-hujung tahun ni, banyaklah jemputan kenduri dan majlis makan-makan.  Time ni kalau tak jaga makan, memang macam-macam masalah kesihatan datang. Satu masalah yang kerap dialami adalah masalah angin dalam badan.

  Masalah angin dalam badan ni bukan saja disebabkan oleh pemakanan. Kadang kala jika kita kurang tidur pun boleh menyebabkan angin dalam badan. Dulu-dulu waktu saya masih menuntut di universiti, selalu lah badan berangin sebab jadual makan tidak menentu kerana sibuk dengan kelas dan assignment

  Bagaimana atasi masalah angin dalam badan? Petua orang lama kata minumlah air halia nanti kita akan buang angin secara semulajadi. Mendiang nenek saya pula kata, makan bawang putih mentah buat macam kunyah gula-gula, nanti hilanglah angin tu.

  Tapi generasi sekarang, tak ramai yang nak minum air halia atau kunyah bawang putih mentah. Saya sendiri kalau makan masakan berhalia, boleh la makan tapi nak minum air halia, memang tak boleh nak telan. Jadi..penyelesaiannya..saya telan je Peppermint Ginger Plus dari Shaklee

  Istimewanya Peppermint Ginger Plus ni, ia terdiri daripada 4 bahan utama :
  • Halia / Ginger - baik untuk sistem penghadaman dan kembung
  • Pudina / Peppermint - kaya dengan vitamin C yang membunuh kuman dan mengurangkan rasa loya dan mual
  • Jintan manis / Fennel - baik untuk mencuci usus dan perut dan sesuai untuk perut berasid atau berangin
  • Bunga lawang / Anise - mengurangkan kembung perut
  
  Jadi, jika anda pun jenis macam saya yang badan kerap berangin, tak boleh minum air halia secara terus, pilihlah Peppermint Ginger Plus. InsyaAllah, pengambilan dalam tempoh 3 hari dah menampakkan perubahan. Lagi satu, bila telan tablet ni, rasa pudinnya boleh menyamankan tekak kita.

  Ni pula testimoni mereka yang mengambil Peppermint Ginger Plus untuk meredakan masalah angin dalam badan.

Testimoni 1 :



Testimoni 2 :



Testimoni 3:


  Ingin cuba? Boleh terus hubungi saya di 0193937880 atau anda boleh follow IG saya di @nurfatinrosales untuk melihat testimoni produk produk Shaklee yang lain.



 Salam Sayang



  





**  This statement have not been evaluated by Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose, treat or prevent any disease.


0 comments:

Post a comment