VIVIX..Untuk Si Perokok Tegar yang Ingin Berhenti Merokok...

Assalamualaikum wbt..

  Salam Maal Hijrah buat semua pembaca Cahaya Hati Umi. Alhamdulillah kita diberi kesempatan lagi untuk bernafas dibumi Allah dan melaksanakan tanggungjawab dan ibadah kita kepada-Nya. 

  Sesuai dengan tahun baru, pasti ramai yang mempunyai azam baru. Untuk perokok2 tegar yang berazam ingin berhenti merokok, mungkin ini adalah masa yang sesuai untuk anda menetapkan azam berhenti merokok. Ramai kata susahnya nak quit merokok, tapi dengan bantuan VIVIX insyaAllah, takde apa yang mustahil. Jom kita tengok testimoni perokok2 tegar yang terpaksa berhenti merokok akibat penangan VIVIX.

TESTIMONI 1: Encik Hazrin

  "Alhamdulillah. Usaha menjauhkan diri dari yang haram diteruskan.

  Beberapa hari lepas wife tetiba bagi sesudu vivix. Rasa macam ribena yang amat pekat. Dia kata elok untuk jantung..Tanpa usul periksa saya pun makan la.  Keesokan harinya saya mula hilang satu 'nikmat' hidup bila sedut sebatang rokok. Puii pahit gilerr. Rasa macam hisap rokok masa demam (perokok tegar tau ni). Saya continue hisap rokok beberapa hari tanpa berjaya menghabiskan rokok sampai ke puntung.

  Saya tanya dia apa benda ni. Dia kata vivix ni memperbaiki DNA manusia terutama sekali bahagian jantung dan organ-organ yang berkaitan. DNA kita akan balik ke asal macam mana yang dikurniakan kepada kita dan sepatutnya dipelihara. So organ dalaman yang selama ini da terbiasa dengan nikotin dan segala macam racun membunuh tu akan jadi sempurna balik. Hah whatever la sayang...

  Selang beberapa hari saya sendiri amik sesudu lagi vivix ni. Saja nak tengok macamana hasilnya.  Alah bukan tak pernah ambil niquitin dan mcam2 tin yang ada kat pasaran.  Benda2 tu mengurangkan kebergantungan terhadap nikotin tapi fikiran tak boleh nak lupakan nikmatnya rokok.  Kalau menjadi pun lambat hasilnya.  Makan minggu atau bulan jugak. So esok paginya bila hisap sebatang terus rasa macam nak muntah. Uish biar betul ni. Sejam kemudian cuba lagi dan perghh.  Berhenti kereta tengah jalan sebab rasa terlalu tepu.  Macam rasa merokok melebihi 20 batang sehari padahal baru sebatang dua jer hisap.

  Alhamdulillah Tuhan tarik satu nikmat yang sia2 ni dan gantikan dengan nikmat yang lebih bermakna. Hidup yang lebih sihat.'


Credit: bungacintamama.blogspot.com

  TESTIMONI 2: Puan Izan


  Alhamdulillah..nikmat kesihatan itu tidak dapat digantikan dengan tabiat merokok yang merugikan. Sebenarnya jika ada keinginan berhenti merokok, segalanya tidak mustahil, yang penting ada niat dan keazamana yang tinggi dan dengan adanya VIVIX segalanya tidak mustahil.

  Untuk mencubanya..jom dapatkan VIVIX anda dengan harga RUNTUH!!.

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration.  These product are not intend to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

UNTUK INFO & ORDER
====================
NurFatin Raihanah Abdullah Rosales
PM admin: Live a Healthy Life (Cahaya Hati Umi)
Sms/WhatsApp: 0193937880
Email: nurraihanah20@gmail.com

  







0 comments:

Post a Comment