Selamat Tinggal Kulit Kusam..

Assalamualaikum wbt..

  Sebagai wanita kita memang nak sentiasa kelihatan cantik setiap masa. Walaupun kecantikan sebenar lahir dari hati, tp untuk kecantikan luaran kita kena usahakan juga kan? Tapi ramai yang tak tahu produk kecantikan apa yang sesuai untuk kulit wajah..maklumlah kebanyakan produk kecantikan dalam pasaran sekarang ada bahan kimia dan kulit kita ada kalanya amat sensitif dengan bahan kimia ni..

  Jadi..apa yang saya syorkan? Pengambilan suplemen Shaklee. Suplemen Shaklee berasaskan bahan organic 100% dan tidak mengandungi bahan kimia. Ia terbukti selamat untuk semua jenis kulit dan sesuai digunakan untuk wanita mahupun lelaki. Tak perlu cerita panjang, jom kita tengok testimoni pelanggan yang menggunakan suplemen Shaklee

Testimoni 1:


  Customer ni niat asal nak kuruskan badan sebab tu dia ambil Lecithin + Alfalfa + Herbalax..tapi kerana ESP muka customer ni nampak glowing dan berseri2. Memang betul, saya pun pengamal ESP. Muka memang nampak cerah bila pakai ESP tambah2 lagi bila jadikan ESP sebagai masker. Siapa sangka, customer ni dah menjangkau usia 40++ dan kelihatan muda kerana mengamalkan suplemen Shaklee.

Testimoni 2


  Customer ni pula ingin cari vitamin yang terbaik untuk mencerahkan kulitnya sebelum kahwin. Dengan mengamalkan pengambila ESP SAHAJA, beliau telah dapat kulit yang diingininya. Beliau memang amat berpuas hati dan berbangga dengan kulit wajahnya sekarang.

  Bestkan mengamalkan suplemen Shaklee ni? Takde bahan kimia dan yang pastinya sudah tentu selamat. Ramai yang da mencubanya dan terbukti berkesan. Saya sendiri sehingga kini masih mengamalkan pengambilan ESP untuk kecantikan dan penyusuan.

  Berminat atau ada sebarang persoalan. Boleh hubungi saya terus seperti berikut:

~NurFatin Raihanah Emelie Rosales~019 393 7880~nurraihanah20@gmail.com~Live a Healthy Life~

0 comments:

Post a comment