Omega Shaklee..pelaburan yang berbaloi untuk anak

Assalamualaikum wbt..

  Salam hujung minggu buat semua pembaca Cahaya Hati Umi. Hari ni terasa berkongsi kegembiraan tentang kesihatan dan perkembangan anak dengan bantuan Omega Shaklee.

  Sebelum ni memang saya tau bahawa Omega Shaklee mengandungi minyak ikan tulen yang membantu dalam perkembangan otak anak. Daripada testimoni2 yang pernah saya sertakan dalam blog ini juga saya ada sertakan khasiat omega dalam membantu mengurangkan masalah anak demam dan asthma.Boleh klik DISINI Bila da cuba sendiri ke atas anak saya Amna, memang nampak perubahan yang orang selalu ceritakan..

  Menghantar Amna ke rumah pengasuh, memang Amna terdedah dengan demam selsema. Memang senang je berjangkit jika satu budak demam, Amna pasti terkena tempiasnya sekali. Pernah sekali tu demam sampai susut badan. Kesian tengok dia..da la badan memang size kecik..bila demam lagi susut. Tak sanggup tengok dia demam mcm tu lagi, saya pun cuba amalkan minyak ikan Omega Shaklee sejak sebulan yang lepas. Alhamdulillah 2 kali pengambilan Omega Shaklee memang nampak kesihatan Amna semakin baik. Bila budak2 kat rumah pengasuh demam, Amna sihat walafiat je..takdelah hingus yang meleleh2 mcm budak2 lain. Babysitter pun sampai tanya saya..'biasa kalau ada org demam, Amna la org pertama yang berjangkit..ni Amna sihat je, tak demam pun..jarang da amna demam noo..bg makan apa..' Bukan setakat tak demam, makin aktif adalah..hehehe

  Satu lagi yang saya seronok..Amna ni cepat tangkap apa yang saya ajar (bukan puji anak sendiri ye..hehhe). Sebelum Amna berusia 1tahun lagi memang saya da dedahkan Amna dengan buku2 bergambar sebab nampak minat dia untuk belajar. Walaupun suka belajar tapi amna ni cepat hilang fokus..agaknya sebab dia asyik ingat main kat rumah pengasuh kot. Tapi bila da bagi makan omega ni, alhamdulillah nampak dia fokus..minat dia tu lagi berkobar2..sampai sekarang saya pula yang tak larat nak ajar bila dia asyik heret buku dia suruh saya ajar..hihihi..Hati ibu mana yang tak seronok kan bila anak kita nampak kecenderungan untuk minat belajar?

  Ni pula testimoni seorang ibu tentang khasiat omega pada anak beliau.



  Omega memang satu pelaburan yang baik untuk anak. Mahal?? Cuba fikir balik..duit yang kita bayar untuk ke klinik bila anak demam da tentu kita dapat jimatkan...Anak makin sihat, aktif dan bijak. Berbaloi melabur omega untuk anak. Berminat?? Hubungi saya seperti berikut:

Nurfatin Raihanah Emelie Rosales~0193937880~nurraihanah20@gmail.com~Live a Healthy Life (Cahaya Hati Umi )


















0 comments:

Post a comment