Tidur lebih lena dengan Ostematrix

Assalamualaikum wbt..

  Hari ni saya nak bercerita tentang pengalaman saya sendiri bagaimana saya tidur lebih lena apabila saya makan ostematrix. Sebelum2 ni saya memang kerap terjaga bila tidur malam, lagi2 bila anak bangun nak menyusu..bila da bangun tu susah da nak lena balik. Satu lagi kadang2 bila menyusukan anak ni, posisi tidur da tak betul, jadi bangun pagi gerenti sakit pinggang semua. Lama juga alami keadaan ni sampai lah bila saya cuba ostematrix.

  Ostematrix merupakan kalsium Shaklee. Dulu-dulu kalau tak boleh tidur suka minum susu, tapi sekarang ni telan 4biji ostematrix saja da cukup. Memang tidur lena. Kalau jaga tengah malam pun sebab nak menyusukan anak. Pas menyusukan anak, lena balik. Yang paling saya suka, sakit-sakit pinggang memang da semakin kurang dengan osteomatrix. Bangun pagi badan pun segar sebab dapat tidur yang lena dan cukup.

  Osteomatrix ni baik juga untuk mereka yang sakit-sakit sendi. Dulu selepas pantang saya memang ada sakit2 sendi, sebab pantang tak jaga sangat. Jadi bila terasa sakit sendi lutut dan jari, makan la ostematrix. Dua tiga hari pas tu baru perasan yang sakit2 sendi dah hilang. Buat kerja pun senang :)

  Satu lagi kelebihan ostematrix ni mengikut pengalaman saya sendiri, ia membantu dalam mengurangkan masalah migrain. Saya ni setiap bulan bila time period je, mesti migrain. Alhamdulillah, pengambilan 4biji tablet osteomatrix setiap malam mengurangkan masalah migrain saya. Bukan tu je tau, senggugut pun kurang dan paling best, lawas pun lawas..hehehe..

  Ini pengalaman saya sendiri, jika anda ada masalah untuk tidur lena pada waktu malam, anda boleh cuba Ostematrix. Berminat, sila hubungi saya seperti berikut:

Fb: NurFatin Raihanah Emelie Rosales
Sms: 019 393 7880
Email: nurraihanah20@gmail.com
FanPage: Live a Healthy Life ( Cahaya Hati Umi )


  

0 comments:

Post a Comment