Penangan ESP dan Masker ESP..Terbaikkk!!!

Assalamualaikum wbt...


  Suka sangat bila tengok wajah da berubah daripada kusam kepada lebih berseri2..heheh..Sebenarnya saya memang da makan ESP da hampir setahun tapi sebab saya ni kekadang ada juga skip2, jadi hasilnya takde la nampak sangat. Sampai la bila saya bergambar dengan rakan sewaktu menghadiri SGM, nampak sangat muka saya kusam..tak sukanya..jadi apa lagi..konsisten la dengan ESP..

  Sebulan makan ESP secara konsisten, boleh nampak da perubahan. Tengok wajah saya pada pic No 2 tu, berkat pengambilan ESP la tu..nampak cerah dan berseri berbanding pic No 1 tu kan. Time ni memang da seronok da sebab muka da nampak bersih, heheh. ESP ni bukan je buat kulit cerah, bekas2 parut jerawat cepat je hilang. Bonusnya klu anda ibu yang menyusu, susu pun jadi pekat..ini memang da diakui oleh semua ibu2 yang mencuba ESP.

  Ok, cerita sal gambar No 3 pula, satu hari tu nampak orang post something about masker ESP. Nampak menarik ni..since memang da ada ESP kat rumah, so tak salah pun cuba kan. Mmg superb la masker ESP ni. Gambar no 3 ni saya da amalkan masker ESP selama 4 hari..memang nampak lain muka, gebu..kawan pun tegur kenapa muka saya nampak berseri semacam..heheh..Rahsianya..Masker ESP la..heheh..tak rugi cuba..memang berbaloi!!!


  Dan akhirnya ini la wajah terbaru saya..walaupun da menginjak ke usia pertengahan 30an, alhamdulillah ramai tak sangka. Tak rugi kalau kita ambil suplemen untuk kehidupan kita, bila badan kita sihat, akan terpancar pada wajah. Tapi jangan lupa, diatas segala kecantikan zahiriah tu asalnya dari kecantikan dalaman, hubungan kita dengan yang Maha Esa. Jika hati kita sentiasa bersangka baik, insyaAllah kecantikan luaran akan lebih menyerlah. Suplemen akan membantu anda menyerlahkan kecantikan anda.

  Ingin cuba produk ini? Nak tau resepi masker ESP? Boleh hubungi saya di:-

Call/Sms:  019 393 7880
Fb: NurFatin Raihanah Emelie Rosales
email: nurraihanah20@gmail.com
Like FanPage : Live a Healthy Life

0 comments:

Post a comment