Anda mengalami resdung? Atasinya dengan Set G

Assalamualaikum wbt...



  Hari ini suka untuk saya berkongsi kegembiraan saya tentang masalah resdung yang saya alami. Saya mengalami resdung sejak saya masih menuntut lagi di IPTA. Pantang makan makanan laut, saya mesti bersin2, mata menjadi merah kerana gatal dan hidung sentiasa berair. Kadang-kadang tak makan makanan laut pun resdung juga apatah lagi bila cuaca terlalu sejuk. Itu belum lagi kalau terdedah dengan habuk, memang sepanjang hari bersin, sampai mengganggu aktiviti kerja saya. Pokok pangkalnya kalau resdung je, memang terasa rimas, kerja pun tak produktif, hingga lah saya mencuba set resdung atau set G dari Shaklee.

  Set G dari shaklee adalah untuk mereka yang mengalami masalah resdung dan gatal-gatal. Apa yang terdapat dalam set ini? Set ini terdiri daripada:

Vitamin C - meningkatkan pertahanan badan, mempercepatkan proses penyembuhan, menguatkan sel-sel tisu, membantu proses penghadaman, membantu memulihkan resdung dan membantu dalam memulihkan luka seperti kudis. 
Vitamin B - mengatasi masalah keletihan, kelesuan dan merupakan suplement anti stress untuk memberikan ketenangan pada pengamalnya, mengurangkan sembelit, membantu pembinaan sel darah merah, mengatur hormon dan membantu dalam kecantikan dalaman.
Alfalfa-  Alfalfa terkenal merawat penyakit tiga serangkai, Arthritis, Asthma dan Alergi.  Alfalfa membantu dalam proses pencernaan dan melawaskan usus.  Bagi wanita, alfalfa sangat dikenali sebagai kacip fatimah disamping milkbooster bagi mereka yang menyusukan anak.

  Dah tau apa yang ada dalam set ini, jom kita tengok pula apa kata mereka yang dah mengamalkan set ini;







  
  Wah wah..testimoni yang terakhir tu yang menarik tu..siap leh tambahkan kemesraan suami isteri, maklumlah, alfalfa kan kacip fatimah. Bestkan set G ni? selain membantu merawat resdung dan alahan, bonusnya dapat mengeratkan hubungan suami isteri lagi.  Vitamin C pulak bagus untuk kecantikan kulit.

  Anda berminat untuk dapatkan set ini? Hubungi saya di:-

Call/sms : 019 393 7880
fb: NurFatin Raihanah Emelie Rosales
email: nurraihanah20@gmail.com

  

0 comments:

Post a comment